sobota, 25 lipca 2009

Estonia. from my friend ;-)



dzięki postcrossing.com poznałam wielu ciekawych ludzi. do tego grona zalicza się miły Sadi, który mieszka w Istambule w Turcji. często podróżuje więc dostaje od niego mnóstwo kartek z różnych miejsc na świecie. teraz aktualnie przebywa w Estonii i ztad taka ładna kartka. tej zimy wybrał się też do Polski na zwiedzanie Krakowa. mieszkam niecałe dwie godzin od tego miasta więc postanowiliśmy się spotkać. musze przyznać żę po raz pierwszy rozmawiałam tak luźno z kimś po angielsku i nawet udało mi się zażartować. jako prezent dostałam od niego, uwaga... 60 pocztówek z Turcji ;-) do dzisiaj nie zeskanowałam wszystkich ;-) what's more, kiedy leciał do PL miał przesiadkę w Niemczech i powiedział że kupił jeszcze coś dla mnie na lotnisku i wyciąga mała papierową torebeczkę a w niej... 3 PRZEŚLICZNE kartki z zamkiem Neuschwanstein! są boskie bo z tyłu jest dużo faktów o tym miejscu jak i obrazków komnat. wypiliśmy gorącą czekoladę i przegadaliśmy dwie godziny. najmilsze wspomnienie tegorocznych ferii zimowych!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz