sobota, 25 lipca 2009

Lithuania. LT-23099




trochę ciemna i ponura ta pocztówka. panorama na Wilno. ale stolica i UNESCO w jednym więc nie powinnam narzekać. własnie skończyłam uploudować wszystkie oficjalne kartki. może później wezme się za resztę. musze tylko oddech złapac. dzisiaj doszła do Rosji po 18 dnia moja kartka. jak na ten kraj to dosyć szybko. biorąc pod uwagę fakt że wysłałam ją po 7-8 dniach od wylosowania. aż korci żeby coś wylosowac nowego ale stan mojej kieszeni świeci pustkami. gdyby Monia tyle nie wydawała na fajki to może dostawałabym teraz więcej kartek ;-) ehhh. buźki kochani ;-*

4 komentarze:

  1. a mi się to jeziorko, stawik czy cokolwiek to jest podoba :) lubię takie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. dla mnie wybór jest prosty. lepiej zainwestować w znaczki, niż raka płuc, czy choroby serca, wszcześniejsze zmarszczyki i żólte palce ;>

    fajne znaczki. szczególnie ten żółty.

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękna kartka:) Mam sentyment do Wilna-to miasto moich Dziadków:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mimo ze "szara"to jest ładna:)

    OdpowiedzUsuń