niedziela, 23 marca 2014

Ukochana kolecja pocztówek z Oxford / my lovely postcard collection from Oxford

Jako, że ostatnio nie dostałam żadnych nowych pocztówek chciałam się podzielić tymi 'kupnymi'. Pamiętam kiedy jeszcze mieszkając w Polsce zawsze podziwiałam galerie innych pocztówko-maniaków z pięknymi widokami z Oxford. Moja znajoma mieszka bardzo niedaleko tego miasta więc spotykamy się tam od czasu do czasu. Postanowiłam poświęcić Oxford osobny post (teraz nawet nie wiem gdzie mam zdjęcia z tamtych spotkań, uugghh!) a teraz tylko zaprezentować cudowne widokówki. Są one większe niż standardowy rozmiar pocztówek, zazwyczaj dość drogie (w porównaniu do tych w Londynie gdzie można znaleźć oferty 15 za £1) ale i tak warte zakupu! Nie będę się rozpisywała co jest na każdej jako że i tak planuję opisać Oxford dokładnie w innym poście :)












Niestety ostatnio nie mam dostępu do skanera więc muszę wrzucać zwykłe zdjęcia. Nie mam dużo czasu na obróbki więc możecie również podziwiać mój dywan :D A na koniec spoglądnijcie na zdjęcie u dołu gdzie widać tył każdej kartki z oficjalnym logo uniwersytetu w Oxford. Za tydzień wybieram się znowu do tego miasta na spotkanie z przyjaciółką. Ktoś zainteresowany takimi pięknymi widokówkami?


6 komentarzy:

  1. śliczne pocztówki :D jestem bardzo chętna ta takie cudeńka ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wolisz kilka w kopercie czy jedną ze znaczkiem? : )

      Usuń
    2. poproszę o jedną zapisaną i ostemplowaną :) odezwę się na forum w sprawie adresu :D

      Usuń
  2. 3 i 8 pocztówka są piękne <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Edi, napisz na forum swój adres to w przyszły tygodniu coś mogę Ci wysłać (mój nick: MoniaPL)

      Usuń
  3. Wspaniała pasja i śliczne pocztówki ;)

    OdpowiedzUsuń