czwartek, 17 kwietnia 2014

Germany. Essen. private swap

I znowu brak czasu.. Przez okres w którym nie pisałam nic na blogu moja skrzynka się dość zapełniła. Poza tym w ostatni weekend wybrałam się na wycieczkę ze znajomymi do Brukseli, która na pewno opiszę w najbliższym poście.

Idąc po kolei, pierwsza kartką po dłuższej przerwie jest z Essen. Moja dawna współlokatorka tam studiuje się więc miałam okazję posłuchać od niej parę faktów o tym mieście. Mnie najbardziej interesuje Zollverein (czyli kompleks przemysłowy kopalni i koksowni) który od 2001 roku jest na światowej liście UNESCO - to czerwone po lewej :) Jeżeli sprawdzicie inne pocztówki w zakładce Niemcy znajdziecie więcej kartek z tym miejscem. Nie zanudzając Was dłużej poniższa kartka jest dowodem, że Essen to nie tylko główny ośrodek przemysłu (metalowego, maszynowego, środków transportu, zbrojeniowego, chemicznego, elektrotechnicznego) ale też piękne zabytki, widoki i budynki.



1 komentarz:

  1. Świetna pocztówka ;-)
    mam kuzynkę która mieszka w Essen, muszę jej powiedzieć żeby wysłała mi jedną taką piękność ;)

    P.S - Zazdroszczę tego wyjazdu do Brukseli ;)

    OdpowiedzUsuń