niedziela, 27 kwietnia 2014

Muminki. Finland. FI-2075252

Ktoś zrobił mi bardzo miłą niespodziankę wysyłając Muminkową kartkę oraz znaczek (nawet priorytetową naklejkę!) Szkoda tylko, że oprócz ID kartki nie napisał nic więcej :( Anyway, oto przed Wami pierwsza od dawien dawna, kartka Muminkowa :)

Zanim pokażę Wam to cudo jeszcze mała Muminkowa ciekawostka. Jest ciekawy sklep dedykowany tej bajce w centrum Londynu (Covent Garden) Podczas mojego zwiedzania miasta w marcu 2012 natknęłam się na niego przypadkowo z koleżanką. Jest to mały i cichy sklepik na poddaszu. Bardzo przytulne miejsce. W niczym nie przypomina olbrzymiego M&Ms World :)

Mała foto-relacja:




Nie przedłużając już, oto sama kartka i znaczek:



3 komentarze:

  1. O! Ja bym z takiego sklepu chyba wyszła z pełnymi torbami ;-) uwielbiam Muminki!

    OdpowiedzUsuń
  2. też lubię muminki ;)
    Szkoda że mi jeszcze nie udało się dostać np. znaczka z postacią 'muminka'

    OdpowiedzUsuń
  3. Zapraszam na wielkie urodzinowe rozdanie - kliknij TUTAJ - wybierasz co wygrywasz! Liczę na twój udział. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń