środa, 2 kwietnia 2014

Warszawa / Warsaw. Poland. Private swap.

Dzisiaj z kolei znalazłam w mojej skrzynce pocztówkę od Leny (Natalii) prosto z naszej pięknej stolicy. Kiedy zobaczyłam tą kartkę u niej w 'Oferowanych' wiedziałam, że zakochałam się od pierwszego wejrzenia! Pamiętam moje wędrówki po Krakowskim Przedmieściu oraz ta niespodzianka i zaskoczenie kiedy wracając zmęczona po zwiedzaniu do domu cioci natknęłam się na Ulicę Kubusia Puchatka : ) Kartka ta niejako też wywołuje u mnie bardzo dobre wspomnienia (tak jak poprzednia od Edyty) i jestem Ci Natalio bardzo wdzięczna na wysłanie tej kartki. Kiedy przeczytałam Twoją bardzo sympatyczną wiadomość, aż zrobiło mi się głupio ponieważ ja nie naskrobałam bardzo dużo do Ciebie, wybacz. Jeżeli trafi nam się kolejna okazja do wymiany - obiecuję, że się poprawię : )


I ten uroczy znaczek ze słoniem! ;-)


A oto dowód mojej wizyty na Ulicy Kubusia Puchatka (zdjęcie zrobione komórką dlatego średnia jakość - chociaż pewnie i tak lepsza niż moje 'skany' ostatnich pocztówek)


5 komentarzy:

  1. Nawet nie wiedziałam, że jest taka ulica :-) mam nadzieję, że kiedyś też moja noga na niej powstanie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna pocztówka!! ;) nigdy nie byłam w Warszawie, więc jak będę to koniecznie ta ulice odwiedzę ;)

    P.S- OBSERWUJE ! ;)
    P.S- Byłam bmy chętna na wymianę SWAP ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. No to Poznań za UK ;) świetna wymiana ;)
    blondins8922@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  4. Tyle jest pięknych, warszawskich pocztówek, a ja nie mam ani jednej :( Aż trochę wstyd! ;)
    Nie mogę się napatrzeć na tę kartkę <3

    http://trampkowapoczta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń